27 Ocak 2014 Pazartesi

Samsung Galaxy Ace model bir telefonda müzik çalar arka plan görüntüsü nasıl değiştirilir? Telefonu aldığım ilk dönemlerde aramıştım bu fonksiyonu. Galeri kısmında Ana Ekran Görüntüsü ve Ekran Kilidi Görüntüsü 'nü ayarlayabiliyoruz. Diğer tarafdan müzik çalar ekranına dilediğimiz kareyi yerleştirmek, ne yazık ki galeri klasörü içinden yapılmıyor.

Görseller ile şöyle bir göz atalım.

Menü # Dosyalarım
Öncelikle Ana Menü 'ye geliyoruz, Dosyalarım klasörünün bulunduğu ekrana geçip klasörü açıyoruz.
Dosyalarım # music1 (Müzik barınan dosyanız)
Klasör içerisinde müzik içerikleriniz hangi dosya içerisinde barınıyor ise o dosyayı açın. İçerisinde muhtemelen daha önceden atılmış herhangi bir resim dosyası bulunmayacaktır (Müzikleriniz dışında)
Müzik klasörü ve fotoğraf
Arka planda olmasını istediğiniz fotoğrafı yine Dosyalarım içerisinde bulunan fotoğraflarınızı sakladığınız klasörden Kopyala veya Taşı seçeneklerinden herhangi birisi ile Müzik klasörüne atıyorsunuz. Telefonu kapatıp açın ve müzik çalar ekranına gelip bir göz atın.
Samsung Galaxy Ace Müzik Çalar Arka Plan


12 yorum:

  1. İşe yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Telefonu kapatıp açın ve müzik çalar ekranına gelip bir göz atın." yazının son cümlesine dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama hatırlatmak isterim.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim arkadaşım işe yaradı kafayı yiyecektim nerdeyse helâl olsun sana daha önce de aramistim nette bulamamistim umidimi kesip bi daha bakmamistim iyi ki geri bakmisim.

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim bu geri dönüşünüz için.

      Sil
  2. Her dediginizi yaptim fakat ise yaramadi.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Kullandığınız arka plan resmi yerine farklı daha makul boyutlarda başka bir resim kullanın, yani özetle; belki kullandığınız resim formata uygun olmayabilir.

      Sil
  4. cvp verirseniz sevinirim...
    muzike bastiktan sonra muzik aciliyor uzun mu basicazz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müzik'e basma derken, kastınızı anlamış değilim, özür dilerim. müziklerinizin olduğu klasöre gireceksiniz, herhangi bir müzik dosyasını açmayacaksınız.

      Sil
  5. Bende işe yaradı. Uzun zamandır çözmeye çalıştığı bir problem idi. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil